Suttit hela eftermiddagen och gjort om på hemsidan.. igen. Var väl inte så längesedan jag gjorde om? Typ oktober. Jag kände för en förändring, göra den lite mer personlig. Har till och med lekt med HTML-koderna lite. Startade strax innan 12 och nu är klockan 15.15, jajjemän.
Jag har sportlov nu så jag och Alice degar hela dagarna! Det var så fint väder när vi var ut innan frukost, solen värmde ordentligt och jag fick klä av mig mössa och vantar. Nu verkar molnen och krypt fram.
Jag lyssnar på ljudbok medan vi går och det kan jag starkt rekommendera istället för att hitta tid under dagen för att läsa. Det känns som om den tiden vi tar på promenader inte blir helt bortblåst, det gör även att vi ibland går lite längre för man kommer till en spännande del ;) Sen September har jag tagit mig genom Harry Potter 1-7 på engelska, Fifty shades of Gray trilogin på engelska, Bilbo och är nu på tredje boken om Härskarringen men dessa har jag tagit på Svenska. Tanken med engelska var för att bygga upp förståelsen inför högskoleprovet i vår. Nästa serie blir nog Percy Jackson på engelska.
Imorn är det alla hjärtans dag och då ska jag och Robin prova den närmaste restaurangen och Alice kanske får en godbit när vi kommer hem igen ;)
Och nu blev klockan 15.32 och det är tid för att gå ut igen!



Leave a Reply.