Ändringar av sidan har skett. Bytt design och uppdaterat lite texter.
Om mindre än två veckor sker en hemresa för tandläkarbesök. Jag är riktigt trött på tandställningen nu och vill helst ta ut den så fort som möjligt, men det är några månader kvar.
Men mer än tandläkaren ska hinnas med hemma. Scout reunion ska förhoppningsvis bli av med mycket skratt och mys. 21 oktober firar jag och Robin 2 år och det sker på Medelhavskällar'n. Jag ska hinna hälsa på hela familjen och Nyström med Alice's biologiska familj. Innan vi tar tåget tillbaka ska vi tömma alla kylskåp och packa Alice's prylar för nu gör jag inte misstaget att lämna henne. Denna gång följer hon med!
Jag ska köpa en liten lagom kamera och sen ska jag och Alice ut på färd och upptäcka allt Skövdes natur har att bjuda på. 




Leave a Reply.